Alle informatie rondom de upgrade naar v20 kun je vinden op deze pagina.
Stap 1: log in met de juiste gegevens bij de 3CX webclient.
Stap 2: als je succesvol bent ingelogd krijg je het 3CX dashboard te zien zoals je hieronder ziet.
Stap 3: klik linksboven op het Windows logo om het menu te openen.
Stap 4: je krijgt nu een scherm te zien waar je twee opties hebt. Als je nog geen 3CX desktop client hebt, druk je eerst op de download-knop. Indien je al wel een desktop client hebt geïnstalleerd, druk je op de provision-knop om het webclient account naar de desktop-app te verplaatsen.
Stap 5: klik nu op de knop "3CX Desktop App openen" zodat het account in de desktop-app wordt gezet.
Heb je nog vragen? Neem contact op met onze support afdeling
Stap 1: open je 3CX desktop app.
Stap 2: klik links op de knop "Paneel".
Stap 3: klik rechtsboven op de knop "Alle" en hier zie je dan al jouw wachtrijen staan.
Stap 4: klik hier je gewenste wachtrij aan.
Stap 5: onder in het beeld zie je jouw naam staan met daar onder "aangemeld" of "afgemeld". Klik hierop en je zal in of uit de wachtrij worden gehaald.
Afmelden bij alle wachtrijen tegelijkertijd
Stap 1: klik rechtsboven op het persoon icoontje.
Stap 2: hier zie je de optie "Log uit van de wachtrij" en je logt uit van alle wachtrijen waar je in zit.
Stap 3: om weer in te loggen op alle wachtrijen klik je op "Log in op de wachtrij" en je bent weer op alle wachtrijen ingelogd.
Heb je vragen over het aan- of afmelden van wachtrijen in 3CX? Neem contact op met onze support afdeling.
De Desktop app voor Windows bevat alle functies van de web client maar biedt daarnaast een niet iets meer “native” ervaring. Om de app te downloaden:
Controleren en aanpassen op Apple en Android toestellen
ln deze instructie wordt uitgelegd hoe je instellingen kunt controleren en aanpassen voor het gebruik van de 3CX App op Apple en Android toestellen. Zijn er na het doornemen nog vragen of opmerkingen, neem dan contact op met Dstny.
Instellingen voor Apple iPhone
Allereerst: op een Apple iPhone heb je minder opties dan op een Android toestel omtrent het aanpassen van instellingen in de 3CX App. Het enige wat je hierin kunt uitvoeren is linksboven in de App op de 3 streepjes drukken. Vervolgens open je de
instellingen en kies je voor "Opnieuw provisioneren". De App instellingen met de wijzigingen worden nu opnieuw opgehaald.
Verder kun je in de Appstore controleren of de 3CX App de nieuwste versie is en eventueel bijwerken (indien dit niet het geval is). Vervolgens raden wij aan om te controleren of de iPhone de laatste versie heeft en indien nodig deze versie te updaten. Dit kan bij de instellingen van de iPhone onder "Algemeen".
Als laatste zijn er ook nog een aantal iPhone instellingen aan te passen ter verbetering van de App.
Je hebt hier de optie om diverse opties aan of uit te zetten, de volgende opties moeten hier aan staan "Microfoon", "Berichtgeving", "Ververs op de achtergrond" en "Mobiele Data". Om toegang te krijgen zal er ingelogd moeten worden, dit kan op de volgende manier:
Samsung batterij besparing
Om bij Android toestellen de batterij besparing modus in of uit te schakelen volg je de volgende stappen.
Mobiele instellingen om prestaties te verbeteren
Verder zijn er nog een aantal mobiele instellingen die aangepast kunnen worden om de performance te verbeteren.
Echter verschilt het per merk er type toestel waar deze instellingen zitten, dit kun je het beste even opzoeken voor jouw type toestel.
Daarnaast kun je controleren of de 3CX App up-to-date is door te contrnleren op updates in de Google Play Store. Ook wordt aangeraden de Android versie van het toestel up-to-date te houden, dit kan bij instellingen van de mobiele telefoon en dan onder "Systeem".
Stap 1: Klik op ‘Wachtwoord vergeten’
Stap 2: Voer uw e-mailadres of extensienummer in
Bovenstaande vragen en antwoorden updaten wij regelmatig om er voor te zorgen dat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Toch niet gevonden wat je zocht, vul dan hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.