UCaaS

In onderstaand overzicht staan veelgestelde vragen over Dstny UCaaS. Kom je er alsnog niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op en wij helpen je.

Wat ConnectMe onderscheidt, is dat het een geïntegreerd platform biedt waar alle bestaande en toekomstige diensten via één interface beschikbaar zijn. Dit maakt het mogelijk om snel nieuwe functies toe te voegen en bestaande workflows te optimaliseren zonder complexe integratieprocessen. Bedrijven kunnen dus niet alleen profiteren van onze huidige oplossingen, maar ook eenvoudig nieuwe UC-diensten toevoegen zodra deze beschikbaar zijn.

Kortom, ConnectMe evolueert onze softphone naar een centrale hub voor een complete UCaaS-ervaring, waardoor bedrijven flexibeler en efficiënter kunnen opereren.

Jazeker! Dstny UCaaS werkt prima i.c.m. je eigen internetverbinding, ongeacht of dit glasvezel, DSL, 4/5G. Wil je daarnaast ook nog een upgrade van je verbinding? Neem dan ook contact met ons op, Dstny heeft voor elk internetvraagstuk een passend aanbod.

Dstny UCaaS is een flexibel platform met veel mogelijkheden om toestellen en randapparatuur zoals intercoms aan te sluiten op de telefoniecentrale. Zelf gaat onze voorkeur uit naar merken waar we volledig beheer op kunnen bieden, Yealink & Snom.

Met onze eigen app Teams Connect kunnen gebruikers eenvoudig de status en beschikbaarheid synchroniseren tussen DStny UCaaS en Microsoft Teams. Zo wordt je niet langer gestoord tijdens een videomeeting en krijg je tijdens telefoongesprekken met klanten geen onverachte Teams oproepen binnen. 

Ook dat kan! Dstny biedt met VoIPcube de mogelijkheid om een brede collectie aan CRM/ERP pakketten te koppelen aan telefonie. Zien wie er belt, direct de juiste klantkaart openen of je oproephistorie analyseren. Allemaal mogelijk!

Kort antwoord, overal! In kantooromgevingen kunnen we Dstny UCaaS aanbieden via bureautoestellen & met ConnectMe als softphone app op je computer of als webphone in je browser. Ook thuis kun je, met een headset of speaker heel eenvoudig ConnectMe gebruiken als communicatiemiddel op je hybride werkplek.

En onderweg of waar je ook maar bereikbaar wilt zijn is de Mobiele App van Dstny dé oplossing om contact te houden met je klanten en collega's.

Niet gevonden wat je zocht?

Bovenstaande vragen en antwoorden updaten wij regelmatig om er voor te zorgen dat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Toch niet gevonden wat je zocht, vul dan hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.