Verbeter je besluitvorming met ConnectMe’s Business Analytics

ConnectMe, jouw ultieme venster naar alle Dstny UCaaS producten. Vandaag zoomen we in op een van onze krachtigste tools die we nu ook in ConnectMe aan kunnen bieden: Real-time Business Analytics. Ontdek hoe deze innovatieve tool jouw bedrijf kan helpen om diepere inzichten te verkrijgen en betere beslissingen te nemen.

Real-time Business Analytics voor diepere inzichten

In de huidige, snel veranderende bedrijfsomgeving is het cruciaal om altijd op de hoogte te zijn van de prestaties van jouw communicatiekanalen. ConnectMe maakt dit mogelijk met zijn geavanceerde Real-time Business Analytics. Deze tool biedt toegang tot communicatiegegevens op basis van vooraf ingestelde KPI's, wat jou in staat stelt om zowel historische als live data te analyseren.

 

Aanpasbare dashboards voor optimaal overzicht


Een van de grootste voordelen van ConnectMe’s analytics functie is de mogelijkheid om aanpasbare dashboards te creëren. Deze dashboards bieden een overzichtelijke weergave van jouw belangrijkste data, zodat je direct inzicht hebt in de prestaties van je team en communicatiekanalen. Of je nu kijkt naar gespreksduur, aantal inkomende en uitgaande oproepen, of klanttevredenheidscores, alles is gemakkelijk te monitoren en aan te passen naar jouw specifieke behoeften.

 

Analytics portal voor uitgebreide rapportages


Naast de real-time dashboards biedt ConnectMe ook een uitgebreide Analytics Portal. Hierin vind je gedetailleerde statistieken en rapportages die je helpen om trends te herkennen en strategische beslissingen te nemen. Deze diepgaande analyses zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte bent van de effectiviteit van je communicatiestrategieën en kunnen je helpen om processen te optimaliseren en efficiëntie te verhogen.

 

Gebruik wallboards voor directe inzichten


Voor een nog beter overzicht kun je gebruik maken van wallboards. Deze bieden een visuele weergave van je belangrijkste data op grote schermen, ideaal voor in de kantooromgeving. Zo kunnen teamleden en managers in één oogopslag zien hoe de zaken ervoor staan en waar eventuele aanpassingen nodig zijn.

Play video

Features binnen de Analytics module

Views toont de basis statistieken van wachtrijen (queues), agenten (users) en keuzemenu’s (IVR). Vanuit deze weergave is het mogelijk om door te kiezen naar volledige rapportages in de Analytics portal van Dstny UCaaS.


Views-analytics

Dashboards bieden de mogelijkheid om een snel overzicht te krijgen van de huidige status van de verschillende wachtrijen binnen je organisatie. Het is mogelijk om eigen dashboards naar wens te maken of bestaande dashboards te bekijken die beschikbaar gesteld zijn.

 dashboards-analytics

 

Analytics-screens-ipad-macbook-imac

Meer weten over ConnectMe of onze Analytics module?

 

 

 

Recente berichten