Een kwalitatieve service en efficiënte communicatie zijn cruciaal om klanten tevreden en loyaal aan je bedrijf te houden. Hiervoor is het belangrijk te weten hoe je communicatie verloopt, zowel intern als met klanten. Dstny Analytics is een analyse- en rapportageplatform dat al je communicatiedata in kaart brengt en je helpt geïnformeerde beslissingen te nemen voor een effectieve communicatie.
Wanneer ontvang je de meeste oproepen? Hoeveel klanten staan in de wachtrij? Hoeveel agenten zijn ingelogd en beschikbaar? Het is dit soort informatie dat je bedrijf helpt weloverwogen beslissingen te nemen voor een effectieve communicatie en dat er uiteindelijk voor zorgt dat je een competitief serviceniveau kan bieden aan jouw contacten en klanten.
Met ‘Views’, ‘Dashboards’ en ‘Visualisaties’ in Dstny Analytics wordt dit gemakkelijk te overzien en te beheren.
Onze krachtige rapportagetool helpt volumes te visualiseren, trends te identificeren en relevante gegevens te vergelijken en te benchmarken. Door onze tool vergoot je het inzicht in de klant en de manier waarop de details moeten worden gecommuniceerd. En dankzij de planningsfunctionaliteit kunnen geautomatiseerde rapporten met aangepaste tussenpozen naar de juiste ontvangers worden verzonden.
Wanneer ontvang je de meeste oproepen? Hoeveel klanten staan in de wachtrij? Hoeveel agenten zijn ingelogd en beschikbaar? Het is dit soort informatie dat je bedrijf helpt weloverwogen beslissingen te nemen voor een effectieve communicatie en dat er uiteindelijk voor zorgt dat je een competitief serviceniveau kan bieden aan jouw contacten en klanten.
Met ‘Views’, ‘Dashboards’ en ‘Visualisaties’ in Dstny Analytics wordt dit gemakkelijk te overzien en te beheren.
Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.