Zakelijke vaste telefonie

Vaste telefonie in de cloud (VoIP) zonder een grote investering in een eigen fysieke centrale of dure onderhoudscontracten. 

Dstny_UCaaS_platform-b864de11
Zakelijke vaste telefonie

Bellen via het internet is de norm voor vaste telefonie

Cloud telefonie is de laatste jaren hard in populariteit gestegen. De dagen van traditionele telefoonlijnen en centrales liggen daarmee steeds verder achter ons. Het ‘bellen in de cloud’ verloopt via een internetverbinding die verbonden is met een virtuele telefooncentrale. Dit zorgt voor zeer hoge kwaliteit geluid zonder het gebruik van een ouderwetse telefoonkabel. 

Flexibel werken en bellen overal waar je internet hebt

Geen dure installatie- en onderhoudskosten meer

Abonnementen die passen bij wat jij nodig hebt

VoIP

Hosted VoIP: vaste telefonie voor het MKB & grootzakelijk

Iedere organisatie heeft een andere uitdaging. Denk aan piekmomenten bij een servicedesk, een call center dat inzichten wil in performance of een kantooromgeving met specifieke belfuncties. We leveren daarom vaste telefonie via het one-stop-shop principe. Dit betekent dat we jou van A tot Z ondersteunen. Hierdoor hoef je niet zelf continue bezig te zijn met de kleine details.

Voor iedere bedrijfsgrootte een passende telefonie oplossing

Onderhoud, beveiliging, opslag & beheer wordt geregeld

Altijd persoonlijk contact via één aanspreekpunt

Zakelijke telefonie gaat verder bij Dstny

Ontdek meer over onze VoIP telefooncentrale(s) of vraag een zakelijk telefoonnummer aan.

Zakelijke vaste telefonie in de cloud voor optimale bereikbaarheid

Onze experts lichten graag toe hoe bellen in de cloud werkt voor jouw organisatie. Met onze VoIP-telefonie heb je niet langer een telefooncentrale op locatie nodig. Geen investering in de aanschaf, geen dure onderhoudscontracten en de vrijheid om overal te werken/bellen waar je internet hebt. Hier is hoe het werkt in drie simpele stappen.
Vaste mobiele telefonie laptop

#1 VOIP TELEFOONCENTRALE

Flexibel en schaalbaar naar wens

Dstny UCaaS, de in-house ontwikkelde virtuele cloud centrale, is een complete telefonie omgeving. Het brengt alle telefoniefunctionaliteiten samen in een eenvoudig te beheren platform. In de basis natuurlijk om je bedrijf telefonisch bereikbaar te maken. Het komt dan ook standaard met functies zoals voicemail, doorschakelen, wachtrijen, belgroepen en keuzemenu's. Daarnaast zijn er uitgebreidere functies: online (video)meetings, live chat en performance rapportage.

Bellen, chatten en informatie delen

Kosten per gebruiker per maand

300+ unieke communicatiefuncties

Integratie met CRM, ERP en Teams
man with phone small

#2 HARDWARE/SOFTWARE

Overal optimale bereikbaarheid

Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparatenDit kan van alles zijn: vaste toestellen, computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Dstny UCaaS zorgt ervoor dat je altijd bereikbaar bent; ongeacht het apparaat dat je gebruikt. We leveren dan ook de softphone en mobiele applicatie die je nodig hebt om overal te kunnen bellen via het internet. Uiteraard afgestemd op jouw diensten, wensen en behoeften.

Vaste VoIP toestellen & software

Alles werkt goed samen

Altijd up-to-date beveiliging

Automatisch de laatste updates


Dstny mobile girl

#3 TELEFOONNUMMERS

Kies jouw eigen zakelijke nummer

Jouw bestaande nummer(s) behouden? Dan kunnen we die altijd overnemen van jouw huidige provider. In de tussentijd blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. Of maak je liever een keuze uit miljoenen andere telefoonnummers? We leveren telefoonnummers in veel verschillende soorten en smaken. Zo bepaal je zelf welke uitstraling je aan jouw bedrijf geeft.

Regionale nummers

085- en 088-nummers

Internationale telefoonnummers

0900- of 0800 nummers


De voordelen van zakelijke cloud telefonie onder elkaar

Waarom klanten kiezen voor zakelijke VoIP telefonie via Dstny

Van A tot Z geregeld

We leveren een betrouwbare telefoonverbinding met hoge kwaliteit geluid om te zakelijk bellen via het internet. We leveren een cloud centrale, hardware en/of software, en zakelijke nummers. 

Kostenbesparing

Geen grote investering in een lokale centrale of dure onderhoudscontracten. Beheer, updates, onderhoud en beveiliging nemen we voor een vast bedrag per maand uit handen.

Flexibel & schaalbaar

Een nieuwe locatie of gaat er juist iemand weg? Dan groeien (of krimpen) we eenvoudig mee met het aantal gebruikers binnen jouw bedrijf. Zodat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. 

Integratie mogelijkheden

We zijn een totaalleverancier van bedrijfscommunicatie. Ontdek ook de voordelen van integraties met CRM/ERP, MS Teams, Odido @Work en vast-mobiel (VaMO).

Alles overzichtelijk

We maken zakelijk bellen eenvoudig. Één overzichtelijke factuur, één supportafdeling voor vragen, en altijd persoonlijk contact via één aanspreekpunt. 

Ervaren support

Elk bedrijf is uniek met specifieke wensen. We hebben daarom een ervaren supportafdeling die klaar zit om jouw brandende vragen persoonlijk te beantwoorden. 

Begin met vrijblijvend advies

Zet de eerste stap om mobiel beter bereikbaar te worden door met een van onze experts te spreken. Krijg directe feedback op jouw case, aanbevelingen op maat en een passende vervolgstap.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Een vaste telefooncentrale is een combinatie van hardware en software die binnen jouw bedrijfsgebouwen bevindt. De telefoons in een kantoor zijn vervolgens allemaal via fysieke kabels rechtstreeks verbonden met de telefooncentrale. Het onderhoud, het beheer en de beveiliging van de centrale wordt ter plaatsen gedaan.

Tegenwoordig bestaan er ook virtuele telefooncentrales die zich in de cloud bevinden. Dat betekent dat er bij jou op kantoor geen hardware meer staat. Telefoons, zowel mobiel als vast, én andere toestellen zoals pc’s en laptops, kunnen allemaal op een eenvoudige manier gekoppeld worden aan die virtuele telefooncentrale. 

De eenvoudige installatie, het kostenplaatje en de schaalbaarheid van cloud-telefonie maken dat bedrijven toch een aantal vraagtekens bij hun klassieke telefooncentrale zetten.

VoIP staat voor ‘Voice over Internet Protocol’. Vrij vertaald betekent het ‘Stem over het internet’ of ‘Spraak over het internet’. Dit zegt je natuurlijk veel meer. 

Je spraak loopt met VoIP telefonie niet meer via ISDN of koperdraden.  Wanneer je via VoIP belt wordt je spraak omgezet in kleine datapakketjes. Deze pakketjes worden razendsnel verzonden naar degene met wie jij een telefoongesprek voert. Daar worden de pakketjes uitgepakt en hoort degene vervolgens wat jij zegt.

Het transport van deze data gaat zo snel dat er nauwelijks een meetbare vertraging is.

De Dstny UCaaS centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continue worden toegepast. 

Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste Dsnty UCaaS functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.

Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!

Ja dat kan! We kunnen ze altijd overnemen van jouw huidige provider. In de tussentijd blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar.