Als Technical Support Engineer biedt je tweedelijnsondersteuning aan onze partners. Het gaat dan voornamelijk om vragen die betrekking hebben op telefonie, connectiviteit en clouddiensten. Je reageert tijdig op incidenten, verzoeken en wijzigingen. Je bent als Technical Support Engineer ook probleemeigenaar van gecreëerde incidenten. Je houdt de lopende problemen bij en zorgt ervoor dat problemen tijdig worden geanalyseerd en opgelost.
Ondersteunt partners bij vragen en problemen, stelt een plan van aanpak op en bewaakt deze bij het oplossen.
Je stelt diagnoses, voert probleemoplossingen uit voor incidenten en legt de bevindingen vast in bijbehorende tickets.
Je houdt de ticketstatus op een nauwkeurige manier bij.
Reageert adequaat binnen gestelde SLA’s op incidenten, vragen en wijzigingen.
Je bedenkt de beste oplossing voor de partners, waarbij je probeert te verrassen met creativiteit.
Je signaleert nieuwe verkoopkansen en stuurt de nodige informatie door naar de verkoopafdeling.
Je bent een ambassadeur voor kwaliteit. Je stelt hoge eisen en zorgt dat de organisatie dat levert en betrekt anderen in het verbeterproces.
Rapporteert herhalende vragen of problemen aan de Teamlead Support met voorstel voor structurele oplossingen en/of verbeteringen.
Je signaleert en komt met verbeteringen aan systemen en infrastructuur.
Rapporteert en anticipeert op tendensen (bv. verkeerstoename waarvoor capaciteitsuitbreidingen nodig zijn, security verbeteringen door nieuwe externe bedreigingen).
Je hoort de vraag achter de vraag en acteert hiernaar.
Traint en ondersteund collega’s van de supportafdeling.
Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijks gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).