Werken bij Dstny | Bekijk alle openstaande vacatures

Werken bij Dstny | Technical Sales & Service Officer | Solliciteer nu

Geschreven door Dstny | 22-jul-2024 13:33:14

Kom jij ons team versterken?

Location: Hybride

Ben jij de gedreven Sales & Service Officer die wij zoeken? Loop jij warm van een diverse sales functie waarbij de klant centraal staat? Zie jij jezelf al als spil in onze organisatie rond paraderen? Lees dan snel verder!

 

Jouw werkweek in een vogelvlucht

Als Technical Sales & Service Officer bij Dstny begeleid en adviseer je onze klanten (partners) van Dstny White Label Services (Wholesale) over producten en diensten die worden aangeboden in FLUX. Jij bent vaak het eerste aanspreekpunt voor onze klanten als het gaat om niet-technische zaken. Vanuit daar help je met het identificeren van klantbehoeftes om deze vervolgens te beschrijven en om te zetten in concrete oplossingen. Naast het adviseren en begeleiden van klanten, hou je je ook bezig met het inplannen van installaties en vergaren van kennis van onze diensten welke leverbaar zijn vanuit FLUX om onze partners nog beter van dienst te zijn en op een juiste manier te kunnen adviseren.

Ben jij nog steeds net zo enthousiast over de functie als wij? Kijk dan snel of we zouden kunnen matchen!

 

Wat ga je doen als Technical Sales & Service Officer?

  • Begeleiden en adviseren van klanten (partners) van Dstny White Label Services (Wholesale) met de orders en wijzigingen van diensten die aangeboden worden in FLUX;
  • Identificeren van klantbehoeftes en deze beschrijven en omzetten in concrete oplossingen;
  • Inplannen van installaties;
  • Bijdragen in het opstellen van werkinstructies en voorstellen aandragen om deze te verbeteren;
  • Vergaren van kennis van de diensten (Business Lines) welke leverbaar zijn vanuit FLUX (Voice, Mobile, connectiviteit, etc.) zodat onze partners geadviseerd kunnen worden;
  • Realiseren van verkoopdoelstellingen van Wholesale middels deze adviezen;
  • Verzoeken van partners afhandelen binnen de vastgestelde normen om de klanttevredenheid te realiseren.

 

Wat vinden wij belangrijk?

  • Dat je plezier in je werk hebt;
  • Dat je de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst;
  • Dat je minimaal 1 jaar ervaring hebt in een soortgelijke functie;
  • Dat je ervaring hebt met Salesforce of dit snel eigen kunt maken;
  • Dat je kennis hebt van telefoniediensten en platformen en/of ICT;
  • Relevante ervaring met VoIP en SIP is een plus.

 

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris
  • Een leuke, gemoedelijke werksfeer en een werkplek waar jij je creativiteit optimaal kunt benutten;
  • Werken bij een bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat;
  • Een allround functie;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Interne en externe opleidingen;
  • Iedere dag een verzorgde lunch;
  • Reiskostenvergoeding en een uitstekende pensioenregeling

Ben je na het lezen van de functie enthousiast geworden? Neem snel contact met ons op en hopelijk zien we je gauw bij een eerste kennismaking!

 

Scan de QR-code en chat met mij op jouw mobiele WhatsApp

 

Nog even over ons:

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).

De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).