Location: Sint-Oedenrode, Netherlands
Als 2nd Line Support Engineer bij Dstny speel jij een cruciale rol in het bieden van tweedelijnsondersteuning aan zowel klanten als partners. Daarnaast ondersteun je de eerstelijns support desk, waar jouw technische expertise en communicatieve vaardigheden van onschatbare waarde zijn.
Met jouw ervaring op het gebied van VoIP-telefonie, connectiviteit en clouddiensten, ben je in staat om snel de kern van complexe incidenten te achterhalen en passende oplossingen te bieden. Je bent een betrouwbaar aanspreekpunt voor de eerstelijns Support Engineers en begeleidt hen bij het oplossen van uitdagingen en het behandelen van verzoeken.
In nauwe samenwerking met de teamlead support werk je aan het verbeteren van processen en los je herhalende vraagstukken efficiënt op. Bovendien speel je een actieve rol in het trainen en coachen van eerstelijns medewerkers, zodat hun kennis en vaardigheden voortdurend groeien.
Wil jij bijdragen aan een sterk en succesvol team en tegelijkertijd jouw eigen expertise verder ontwikkelen? Solliciteer dan nu en zet samen met ons de volgende stap in jouw carrière!
Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijkse gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).