Vacature | Second Line Support Engineer

Zijn onze klanten straks in de wolken met jou?

 

Location: Sint-Oedenrode, Netherlands

Als 2nd Line Support Engineer bij Dstny speel jij een cruciale rol in het bieden van tweedelijnsondersteuning aan zowel klanten als partners. Daarnaast ondersteun je de eerstelijns support desk, waar jouw technische expertise en communicatieve vaardigheden van onschatbare waarde zijn.

Met jouw ervaring op het gebied van VoIP-telefonie, connectiviteit en clouddiensten, ben je in staat om snel de kern van complexe incidenten te achterhalen en passende oplossingen te bieden. Je bent een betrouwbaar aanspreekpunt voor de eerstelijns Support Engineers en begeleidt hen bij het oplossen van uitdagingen en het behandelen van verzoeken.

In nauwe samenwerking met de teamlead support werk je aan het verbeteren van processen en los je herhalende vraagstukken efficiënt op. Bovendien speel je een actieve rol in het trainen en coachen van eerstelijns medewerkers, zodat hun kennis en vaardigheden voortdurend groeien.

Wil jij bijdragen aan een sterk en succesvol team en tegelijkertijd jouw eigen expertise verder ontwikkelen? Solliciteer dan nu en zet samen met ons de volgende stap in jouw carrière!

 

Wat ga je doen?

  • Tweedelijnsondersteuning bieden aan klanten en partners op het gebied van VoIP-telefonie, connectiviteit en clouddiensten
  • Reageert adequaat op incidenten, verzoeken en wijzigingen
  • Voert diagnoses en probleemoplossingen voor incidenten uit en draagt zorg voor het vastleggen van bevindingen in bijbehorende tickets
  • Je bent probleemeigenaar van gecreëerde incidenten. Houdt lopende incidenten bij en draagt zorg dat problemen tijdig worden geanalyseerd en opgelost
  • Rapporteert herhalende vragen of problemen aan de teamlead met voorstel voor structurele oplossingen en/of verbeteringen
  • Ondersteunt klanten bij problemen op de lange termijn, stelt een plan van aanpak op en bewaakt deze bij het oplossen van problemen
  • Je draait mee in de roulatie van de storingsdienst

 

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde opleiding in IT/ICT of vergelijkbare werkervaring
  • 3 tot 5 jaar ervaring als 2nd line Support Engineer
  • Geavanceerde ervaring met telefonieplatformen en SIP. Kennis van Swyx, Telepo, 3CX is een pré
  • Uitstekende begrip van IP netwerken
  • Uitstekend begrip van Root Cause Analysis (RCA)

 

Wat kun je van ons verwachten?

Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijkse gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten: 

  • Een werkplek bij een snelgroeiende, Europese telecomorganisatie;
  • Goed salaris met een bonusregeling en een uitstekende pensioenregeling;
  • Een informele werksfeer met toffe collega's en wekelijkse VrijMiBo's op alle locaties;
  • Auto van de zaak, ook voor privégebruik;
  • Laptop, mobiele telefoon en headset van de zaak;
  • Boeiend werk met ruimte voor eigen inbreng;
  • Activiteitencommissie van en door collega's. Voetbaltoernooien, personeelsfeestjes, etc.
  • Dagelijks een goed verzorgde lunch en een keer per maand een vette vrijdag.

 

Scan de QR-code en chat met mij op jouw mobiele WhatsApp

Yvonne_de_Ruiter_QR_Dstny-ab55a659

Yvonne de Ruiter
HR-Manager

06 392 868 77

 

Nog even over ons:

Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).

De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).

 

Solliciteer nu

Vul hier je gegevens in dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Recente berichten