Location: Sint-Oedenrode, Netherlands
Wij zoeken een Full Stack Developer. Ben jij bekend met termen als CRM, API en Jira en wil je graag aan de slag als Full Stack Developer? Deel je de ambitie van Dstny om dé toonaangevende secure cloud telecommunicatieprovider te worden die ondernemers in Europa in staat stelt beter samen te werken? Lees dan verder!
Jouw werkweek in een vogelvlucht
Je sluit aan bij het team Solution Development in Sint-Oedenrode dat bestaat uit 3 enthousiaste en multidisciplinaire Developers. Het team houdt zich bezig met uiteenlopende werkzaamheden, zoals het bouwen en onderhouden van Dstny’s eigen telefonie-integratieplatform en andere interne projecten.
Dit betekent dat jouw werkweek vol zit met afwisseling en je de vrijheid krijgt om jouw functie grotendeels zelfstandig in te delen. Zo werk je de ene dag samen met een collega aan een API om systemen aan elkaar te verbinden en de andere dag werk je zelfstandig aan een work item van de lopende sprint van hun eigen integratieoplossing.
Verder communiceer je in de dagelijkse en wekelijkse overleggen met de rest van de teamleden. Kennisuitwisseling, samenwerking en een zelfstandige werkhouding zijn dan ook vanzelfsprekend.
Wat verwachten wij van jou?
Waar blink jij in uit?
Wat kun je van ons verwachten?
Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijks gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:
Bij Dstny is er ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en hechten we veel waarde aan zelfreflectie en het behalen van persoonlijke doelen.
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).