Zijn onze klanten straks in de wolken met jou?
Location: Sint-Oedenrode, Netherlands
Wij houden van onze klanten. En onze klanten van ons. Dat willen we graag zo houden en dus zijn we ter uitbreiding van ons Support Team voor onze locatie in Sint-Oedenrode op zoek naar een First Line Support Engineer die de NPS op zijn bureaubladachtergrond heeft staan. Op je buik tatoeëren mag natuurlijk ook.
Ben jij een gedreven Support Engineer met sterke communicatieve vaardigheden en heb je een neus voor creatieve oplossingen? Wil je graag werken in een jonge, dynamische omgeving en houd je wel van een fanatiek potje tafelvoetbal? Lees dan snel verder!
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent in staat om te switchen tussen eenvoudige gebruikersvragen en (complexe) telefonie gerelateerde problemen;
- Je bent accuraat, doeltreffend, ambitieus, representatief en hebt een open en eerlijke houding;
- Je bent je bewust van je verbeterpunten en pakt deze aan;
- Je bent een doorzetter, je gooit de handdoek niet snel in de ring;
- Je hebt een afgeronde ICT-opleiding op minimaal mbo 4 niveau of 2 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie met B2B contact;
- Je hebt bij voorkeur ervaring met telefoonsystemen, Hosted Telefonie en datadiensten;
- Je hebt een goed analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als schrift;
- Je bent bereid om benodigde opleidingen te volgen;
- Je hebt een probleemoplossend vermogen, waarbij initiatief en creativiteit getoond wordt.
Waar blink jij in uit?
- Klantgerichtheid staat bij jou bovenaan;
- Je hebt een flexibele, proactieve en stressbestendige houding en hebt een echte teamplayers mentaliteit;
- Je bent gedreven en ambitieus en gaat steeds weer voor het beste resultaat;
- Je hebt ervaring met: Microsoft Windows (7, 8, 10), Windows Server, Networking, Cisco routers, ticketsystemen.
Wat kun je van ons verwachten?
- Een leuke, gemoedelijke werksfeer en een werkplek waar jij je creativiteit optimaal kunt benutten;
- Werken bij een bedrijf waar kwaliteit hoog in het vaandel staat;
- Een prima salaris met interessante bonusregeling en een uitstekende pensioenregeling;
- Ontwikkelmogelijkheden binnen een sterke groeiende, internationale organisatie;
- Interne en externe opleidingen;
- Elke dag een verzorgde lunch;
- Auto van de zaak, ook voor privégebruik of reiskostenvergoeding;
- Laptop en mobiele telefoon van de zaak.
Bij Dstny is er ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en hechten we veel waarde aan zelfreflectie en het behalen van persoonlijke doelen. We waarderen wat goed is en stoppen niet bij ‘goed genoeg’. We gaan liever een stapje verder. Onze stakeholders krijgen immers pas echt toegevoegde waarde als we onze kernkwaliteiten continu ontwikkelen. Een duurzame organisatieontwikkeling betekent voor ons: groeien op een gezonde manier en evolueren naar een volwassen organisatie waarin mensen, processen en systemen optimaal op elkaar afgestemd zijn. Met ICORE als kloppend ♥ van onze strategie pakken we onze zaken bewust duurzaam en respectvol anders aan – zowel binnen ons bedrijf als naar onze klanten, partners en leverancier.
Jouw werkweek in een vogelvlucht
Je gaat werken in een team met eerste- en tweedelijns medewerkers waarvan jij de eerste-lijn gaat versterken. Je hebt B2B contact met allerlei verschillende bedrijven (van advocatenkantoor tot autodealer, van klein tot groot). Je bent werkzaam vanuit het kantoor in Sint-Oedenrode.
De klant helpen, ondersteunen en meedenken in oplossingen is waar jij goed in bent. Je bent dan ook erg klantvriendelijk en hebt een servicegerichte instelling. Alle vragen die binnenkomen registreer je, beoordeel je op impact en prioriteit en leg je nauwkeurig vast. Tevens bewaak je de voortgang hiervan.
Scan de QR-code en chat met mij op jouw mobiele WhatsApp
Nog even over ons:
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).