Location: Sint-Oedenrode, Netherlands
Als Project Engineer word je onderdeel van het Delivery Team in Sint Oedenrode. Voornaamste focus binnen jouw veelzijdige rol betreft het installeren van Hosted Telefonie bij onze klanten. Daarnaast verhelp je storingen op locatie. Je werkt hierbij slim samen met jouw collega’s van Support die in eerste instantie onze klanten remote proberen te ontzorgen. Jij bent voornamelijk bij onze klanten op de werkvloer te vinden. Ook bereid je samen installaties voor, zodat de uitrol hiervan soepel verloopt. Voor en tijdens deze installaties ben je (mede) verantwoordelijk voor het meedenken in en uitbrengen van advies-, ontwerp- en implementatietrajecten. Tevens verzorg je gebruikerstrainingen voor medewerkers van onze klanten, zodat zij optimaal kunnen profiteren van onze handige en innovatieve oplossingen.
Als ervaren Project Engineer ben je verantwoordelijk voor de volledige installatie, programmering en oplevering van onze diensten. Daarom zoeken wij voor deze rol een collega die tenminste 3-5 jaar werkervaring en kennis heeft opgedaan in Hosted Telefonie, routers, switches en netwerkbeheer. Je hebt ervaring met het op locatie in bedrijf stellen van netwerken en telecommunicatiesystemen maar je weet ook bestaande apparatuur te configureren. Verder vinden we het belangrijk dat jij:
Onze medewerkers elke dag laten genieten, dat staat voor ons hoog in het vaandel. Van dagelijks gezelligheid op de werkvloer tot allerlei moois creëren waar je energie van krijgt. Kom je bij Dstny werken, dan staat dit je te wachten:
Bij Dstny is er ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Ook zijn er diverse doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf en hechten we veel waarde aan zelfreflectie en het behalen van persoonlijke doelen.
Nog even over ons:
Dstny is een toonaangevende Europese aanbieder van cloudgebaseerde bedrijfscommunicatie, die zowel rechtstreeks aan bedrijven, als via partners en serviceproviders wordt geleverd. Het bedrijf wil het dagelijks leven van zijn meer dan 3 miljoen gebruikers vereenvoudigen: de interactieve bedrijfscommunicatietools worden as-a-service geleverd en verbinden werknemers en klanten via alle mogelijke communicatiekanalen (spraak, video, chat, en andere).
De tools van Dstny zijn mobile-first, lokaal aanpasbaar, gebruiksvriendelijk en eenvoudig te integreren. Door innovatieve technologie te combineren met nauwe relaties met partners en service providers, en met sterke lokale teams, kan Dstny de best mogelijke gebruikerservaring bieden en de nieuwste toepassingen toegankelijk maken voor bedrijven in heel Europa. Dstny, met hoofdkantoor in Zaventem, heeft meer dan 1000 werknemers in 7 Europese landen (België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken, VK).