Ben klaar voor de toekomst met de zakelijke VoIP telefonie oplossing: Dstny UCaaS. Ons eigen telefoonsysteem dat volledig gebaseerd is in de cloud.
Een eigentijdse oplossing wordt geboden door een VoIP telefooncentrale. VoIP staat voor 'Voice over Internet Protocol', wat inhoudt dat telefoneren niet langer plaatsvindt via een analoge of digitale lijn, maar via een internetverbinding. In plaats van fysiek op kantoor aanwezig te zijn, bevindt een VoIP telefooncentrale zich volledig in de cloud. Het gebruik van een VoIP telefooncentrale staat open voor iedereen, waardoor het een flexibele oplossing vormt, geschikt voor zowel grote als kleine bedrijven.
Ons eigen cloud communicatieplatform, Dstny UCaaS, dat telefonie, instant messaging en videoconferenties samenbrengt. Alle standaard belfuncties (bellen, gebeld worden, doorschakelen, wachtrij) op elk apparaat. Beschikbaar op zowel Windows als MacOS. Volledig gehost in de cloud. Geen omkijken meer naar fysieke technologie, verzekerd van de laatste updates en eenvoudig op- en af te schalen. Met Dstny UCaaS is jouw bedrijf klaar voor de toekomst.
Een cloud telefooncentrale is overal toegankelijk via het internet. Dit betekent dat je niet langer gebonden bent aan een vaste werkplek en flexibel kan werken waar je wil. De volledige telefonie omgeving is te beheren via één online platform.
Hiermee zijn de kosten van de investering in een traditionele lokale centrale of dure onderhoudscontracten verleden tijd. Je betaalt simpelweg voor het aantal gebruikers of voor het aantal gelijktijdige spraakkanalen.
De komst van het internet heeft ervoor gezorgd dat de traditionele telefooncentrale is gedigitaliseerd. Dit noemen we dan een VoIP- (Voice over IP) of hosted telefooncentrale. De gesprekken verlopen dan via een virtuele centrale in de cloud in plaats van een fysieke telefoonlijn.
Dit zorgt ervoor dat een organisatie flexibeler wordt, omdat ze op elke locatie met een internetverbinding bereikbaar zijn. Ook is het makkelijker om een centrale op te schalen met extra gebruikers. Daarnaast voegt het verschillende geavanceerde functies en integraties toe waardoor medewerkers effectiever kunnen werken.
Het aantal communicatiekanalen neemt snel toe: vaste of mobiele telefonie, instant messaging, videoconferenties. Er wordt meer informatie uitgewisseld met interne teams en klanten dan ooit. Waardoor de uitdaging steeds groter wordt om dit eenvoudig te beheren zonder concessies te hoeven doen.
Dstny heeft daarom een communicatie- en samenwerkingsplatform ontwikkeld dat al deze kanalen samenbrengt. 100% in de cloud. Een stabiele en veilige oplossing die geschikt is voor elke bedrijfsgrootte. Locatie onafhankelijk te gebruiken en toegankelijk vanaf elk apparaat.
Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Er wordt enkel nog verschil gemaakt tussen hardphones en softphones. Alles wat niet op een telefoon gelijkt uit de vorige eeuw, noemen we een softphone. De rest valt in de categorie hardphone. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.
Een centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continue worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.
Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!
Welke VoIP telefooncentrale je het beste kunt kiezen hangt erg af van het type bedrijf samen met de wensen en eisen. Hieronder geven we je een aantal voorbeelden.
Is jouw bedrijf afhankelijk van telefonie omdat je salesafdeling werkt met voicelogs? Of is bellen binnen je bedrijf eerder een bijzaak omdat je verkopers meestal buiten de deur zijn? In dat laatste geval kun je met cloud telefonie van Dstny waarschijnlijk goed vooruit.
Ben je opzoek naar uitgebreidere functies dan is het 3CX platform mogelijk interessanter.
Wil je processen binnen je bedrijf verbeteren? Gebruik dan 3CX.
Of voer je zo’n plat mogelijke bedrijfsstructuur? Dan is onze cloud telefonie oplossing het meest geschikt.