Trengo telefonie integratie

Trengo

Ontdek de grenzeloze mogelijkheden voor je bedrijf met onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing, perfect afgestemd op Trengo. Deze naadloze integratie verbetert niet alleen de klantenservice, maar optimaliseert ook de bedrijfsefficiëntie, waardoor jouw onderneming klaar is om te groeien. Door je klantenservice naar een hoger niveau te tillen, kun je je klanten nu nog effectiever en efficiënter ondersteunen, wat zowel jou als je klanten kostbare tijd bespaart. Bereid je voor om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen.

Alle voordelen van de integratie met Trengo

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Trengo.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De Trengo integratie met cloud telefonie van Dstny

Optimaliseer je gebruikerservaring met de uitgebreide integratiemogelijkheden van Trengo. Versterk je werkprocessen en je klantrelaties. Verken de eigenschappen van deze oplossing en ervaar hoe ze je organisatie veranderen.

Integraties die Call Signalling ondersteunen bieden diepere integratiemogelijkheden, waarbij alle gebruikersinteracties plaatsvinden binnen het CRM/ERP-pakket zelf. Dit kan resulteren in gebruikersmeldingen binnen Trengo, zoals toastberichten of widgets, die relevante informatie tonen over de lopende gesprekken. Deze integraties vereisen doorgaans geen installatie van de client, aangezien de signalen op de achtergrond worden verzonden en gepresenteerd aan de gebruiker, waardoor een naadloze ervaring ontstaat.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Integratie van Dstny's cloud telefonie met Trengo zorgt ervoor dat al je klantgegevens direct beschikbaar zijn in je telefooncentrale en omgekeerd. Hierdoor kun je tijdens inkomende gesprekken meteen inzicht krijgen in de klantinformatie, waardoor je een gepersonaliseerde service kunt bieden zonder dat klanten herhaaldelijk hun verhaal moeten vertellen. In een tijd waarin klantgerichtheid cruciaal is, geeft de Trengo CRM-telefonie-integratie je de mogelijkheid om je klanten een extra dosis aandacht te geven.

Meer weten over de telefonie-integratie met Trengo?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.