Syntec-IT telefonie integratie

Syntec-IT

Wie is niet bekend met de transformerende kracht van Syntec-IT? Als enthousiaste gebruiker van dit vooruitstrevende CRM/ERP-systeem hebben we opwindend nieuws voor jou. De naadloze integratie van een cloud telefonie-oplossing met Syntec-IT opent nieuwe deuren voor je klantenservice, waardoor je de lat hoger kunt leggen. Nu kun je je klanten nog doeltreffender en efficiënter bijstaan. En alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook nog eens waardevolle tijd. Het is een win-win scenario waar zowel jij als je klanten optimaal van profiteren. Ben jij er klaar voor om je bedrijf naar ongekende hoogten te brengen?

Alle voordelen van de integratie met Syntec-IT

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Syntec-IT.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De Syntec-IT integratie met cloud telefonie van Dstny

Ontdek de kracht van Syntec-IT met een scala aan geavanceerde integratiefuncties die je gebruikerservaring naar nieuwe hoogten tillen. Van pop-up meldingen tot diepe integratiemogelijkheden, elke functie is ontworpen om het werk efficiënter te maken en jouw klantrelaties te versterken. Verken enkele van de opvallende kenmerken die deze oplossing biedt:

Pop-up integratie stelt je in staat om real-time data vanuit Syntec-IT te raadplegen en deze informatie te presenteren in de client via pop-up meldingen. Dit omvat klantherkenning, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De vorm en inhoud van de pop-ups variëren afhankelijk van het CRM/ERP pakket en de beschikbare mogelijkheden. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere hits voor een gesprek in dezelfde pop-up, de mogelijkheid om meerdere integraties tegelijk weer te geven en de naadloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.

Deeplinks bieden de mogelijkheid om vanuit de pop-up direct door te klikken naar specifieke pagina's binnen Syntec-IT, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit vereenvoudigt het werkproces voor gebruikers aanzienlijk, omdat ze sneller toegang hebben tot relevante pagina's zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Door de naadloze integratie van Dstny's cloud telefonie met Syntec-IT, breng je al je klantgegevens direct binnen handbereik van je telefooncentrale, en vice versa. Dit betekent dat wanneer een gesprek binnenkomt, je direct toegang hebt tot alle relevante informatie over je klant. Op deze manier kun je een gepersonaliseerde service bieden en hoeft de klant niet telkens zijn verhaal te herhalen bij verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van cruciaal belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Syntec-IT een extra dimensie aan de service die je je klanten biedt.

Meer weten over de telefonie-integratie met Syntec-IT?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.