Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit SuperOffice.
Ben je tevreden met het gebruik van SuperOffice? Dan hebben we goed nieuws voor jou! Onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing integreert naadloos met het SuperOffice, waardoor je de klantenservice verder kunt verbeteren en efficiënter kunt werken! Dit bespaart niet alleen tijd, maar biedt ook nieuwe mogelijkheden voor zowel jou als je klanten. Klaar om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen?
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit SuperOffice.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Met de naadloze integratie van Dstny's cloud-telefonie en SuperOffice, heb je directe toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale en vice versa. Hierdoor kun je bij elk inkomend gesprek direct relevante informatie over je klant bekijken, waardoor een persoonlijke aanpak mogelijk is zonder dat klanten steeds dezelfde gegevens moeten verstrekken. In een tijd waarin klantbeleving van essentieel belang is, biedt de integratie van SuperOffice met telefonie een waardevolle kans om je klanten een uitstekende service te bieden.