Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit SAP.
SAP telefonie integratie
Als gebruiker van het SAP-pakket, ben je vast blij met de functionaliteit die het biedt. Maar wist je dat er nog meer mogelijk is? Ontdek nu ons opwindende aanbod! Onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing integreert perfect met SAP, waardoor je jouw klantenervaring naar een hoger niveau tilt. Efficiëntie en effectiviteit zijn gegarandeerd, en je bespaart bovendien kostbare tijd. Dit is een kans om je bedrijf te transformeren en het maximale uit je klantenservice te halen. Ben je klaar om de volgende stap te zetten?
Alle voordelen van de integratie met SAP
Efficiënt
Blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
Minder kosten
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
SAP integratie met cloud telefonie van Dstny
Cloud telefonie is de basis van deze integratie
Met de naadloze fusie van Dstny's cloud-telefonieservices en SAP, krijg je direct toegang tot al je klantgegevens rechtstreeks vanuit je telefooncentrale, en vice versa. Dit betekent dat je bij elk binnenkomend gesprek direct de relevante informatie over je klant kunt bekijken, waardoor je een persoonlijke aanpak kunt hanteren zonder dat klanten herhaaldelijk dezelfde gegevens moeten verstrekken. In een tijd waarin het creëren van een geweldige klantbeleving van essentieel belang is, biedt de integratie van SAP met telefonie je de kans om je klanten een uitstekende service te bieden.