Morgan Recruitment Group stapt over naar cloud telefonie van Dstny

Morgan Recruitment Logo Verticaal

Morgan Recruitment Group, toonaangevende speler op het gebied van recruitment en consultancy. Na een weloverwogen selectieproces is er gekozen om gebruik te gaan maken van cloud telefonie van Dstny in combinatie met de Bullhorn telefonie integratie.

Erik van der Wel stond aan de basis van het project en heeft de migratie vanuit Morgan Recruitment Group begeleid. Via een selectieproces werd Dstny gekozen en gevraagd om op basis van een uitgebreide lijst van functionaliteitseisen een passende oplossing te bieden. De cloud telefonie oplossing van Dstny werd als 100% fit voorgelegd en maakt inmiddels de verwachtingen meer dan waar.

Bereikbaarheid is voor Morgan Recruitment Group van cruciaal belang. Het 1:1 contact tussen de medewerkers en de opdrachtgevers alsmede kandidaten bepaalt voor een deel het succes en de optie om met het mobiele nummer uit te bellen draagt bij aan deze verbinding. Last agent routing maakt daarnaast dat wanneer opdrachtgevers of kandidaten terugbellen naar dat nummer, zij de eerste 24 uur rechtstreeks doorverbonden worden naar de bewuste collega die hen gebeld heeft.

 

"Onze vorige telefonie leverancier voldeed niet meer aan de standaard die wij voor ogen hebben.” 


Erik van der Wel - ICT Manager bij Morgan Recruitment Group

 

Daarnaast maakte Morgan Recruitment al gebruik van CRM pakket Bullhorn. De extra mogelijkheden die de Bullhorn integratie te bieden heeft zorgt voor een betere archivering van notes naar Bullhorn, inzichtelijk wie de medewerker aan de lijn gaat krijgen alsmede de uitgebreide rapportages gedurende dag, om bij te sturen waar nodig.

Een groot voordeel van deze applicatie is dat alle collega’s direct gebruik kunnen maken van alle faciliteiten zonder daar steeds licenties of modules voor aan te moeten schaffen. De applicatie is heel gebruiksvriendelijk en intuïtief  waarmee gebruikers adoptie zeer soepel verliep. Dit draagt bij aan de groei ambities die Morgan Recruitment uitdraagt waardoor nieuwe medewerkers en locatie eenvoudig toe te voegen zijn aan de telefooncentrale.

Vooraf werden alle gebruikers in de gelegenheid gesteld een eenvoudige online training te volgen. Het maakt daarnaast niet meer uit waar je je als Morgan Recruitment Group medewerker bevind of welk apparaat je gebruikt: een internetverbinding is voldoende om 100% telefonisch bereikbaar te zijn.

Morgan Recruitment Group kijkt uit naar een succesvolle samenwerking met Dstny en optimale bereikbaarheid voor zijn klanten en relaties.

Benieuwd naar wat Dstny voor jouw bedrijf kan betekenen?

 

Recente berichten