DAK Intermediairscollectief

DAK is een serviceprovider in de financiële dienstverlening. Het biedt haar ruim 1.500 leden (ofwel onafhankelijke financieel advieskantoren), gevestigd in heel Nederland, toegang tot financierings-, verzekerings- en mobiliteitsproducten. Elke dag helpen 125 DAK-medewerkers de financieel advieskantoren om de beste oplossing voor hun leden te realiseren.

Play video

Financieel advieskantoren vertrouwen sterk op telefonische communicatie, en dat geldt zeker voor DAK. Wekelijks verwerkt DAK meer dan 1.500 telefoongesprekken met haar leden.

 

Uitdaging: een toekomstbestendige telefonieoplossing

Financieel advieskantoren vertrouwen sterk op telefonische communicatie, en dat geldt zeker voor DAK. Wekelijks verwerkt DAK meer dan 1.500 telefoongesprekken met haar leden. Toen de ondersteuning voor hun bestaande Skype-gebaseerde telefonieoplossing stopte, was het essentieel om een stabiele en schaalbare vervanger te vinden. De oplossing moest niet alleen betrouwbaar zijn, maar ook kostenefficiënt en goed aansluiten op de werkwijze van het bedrijf.

Oplossing: Dstny UCaaS en vaste telefonie

DAK koos voor Dstny UCaaS, in eerste instantie gekoppeld aan Teams. Door het grote aantal oproepen bleek deze combinatie niet optimaal. In samenwerking met de engineers van Dstny werd een verbetertraject gestart, wat resulteerde in een robuuste oplossing: Dstny UCaaS gecombineerd met vaste telefonie. Dit zorgde voor een stabiele, efficiënte werkomgeving die perfect aansluit bij de behoeften van DAK.

Meer controle en inzichten met Analytics en Call Recording

Met Dstny Analytics heeft DAK dagelijks inzicht in het telefoonverkeer, waardoor optimalisaties snel kunnen worden doorgevoerd. Daarnaast biedt Call Recording extra zekerheid bij klantgesprekken, een cruciale functionaliteit binnen de financiële dienstverlening.

 

Dstny is een bekende naam in de branche. Het staat bekend als een betrouwbare partner voor zakelijke communicatieoplossingen. Dstny biedt een uitstekende service en denkt mee met de klant. De software is flexibel en veel telefoniewensen zijn snel en eenvoudig te realiseren.
Mark van Uffelen - Manager ICT
DAK Intermediairscollectief

 

DAK is zeer tevreden over de samenwerking met Dstny en de flexibiliteit van de geboden oplossing. De nieuwe telefonieomgeving stelt hen in staat om hun leden nog beter en efficiënter van dienst te zijn.

Ook benieuwd naar wat Dstny UCaaS voor jouw bedrijf kan betekenen?

Recente berichten