AAE & Econsultancy verbeteren communicatie met Dstny UCaaS

In een tijd waarin communicatie van vitaal belang is voor het succes van elk bedrijf, hebben AAE en Econsultancy, twee zeer uiteenlopende ondernemingen, besloten om over te stappen naar een geavanceerde UCaaS-oplossing om hun communicatie-infrastructuur te versterken en de algehele efficiëntie te verbeteren.

 

Wij zijn AAE

AAE is een vooruitstrevend technologiebedrijf, gevestigd in Helmond, dat al sinds 1976 toonaangevend is in geavanceerde machineproductie. Met meer dan 550 getalenteerde medewerkers produceren zij grensverleggende machines en modules.  Binnen onder andere de medische, semiconductor en automotive branche. AAE's producten dragen bij aan de gezondheidszorg, technologische vooruitgang en zelfs aan de manier waarop jij dit verhaal bekijkt via jouw elektronische apparaat. Ze vormen een essentiële schakel in diverse industrieën en leveren innovatieve technologische oplossingen. En dat altijd met het hogere doel om de wereld een stukje mooier te maken.

AAE_Woormerk-A4-payoff-RGB

Wij zijn Econsultancy

Econsultancy is een onafhankelijk ingenieursbureau dat al sinds 1996 een uitgebreid scala aan diensten aanbiedt. Hun klantenkring bestaat uit overheden, ondernemers, bouwbedrijven, aannemers, projectontwikkelaars, makelaars, vastgoedontwikkelaars, woningbouwcorporaties, RO-bureaus en particulieren. Met meer dan 200 specialisten verdeeld over vijf vestigingen in Nederland, beschikken ze over de expertise om complexe vraagstukken aan te pakken en Nederland mooier te maken.

econsultancy-logo

 

 

Beide bedrijven al jarenlang klant van Dstny

Beide bedrijven zijn al geruime tijd klant van Dstny. Voor deze bedrijven is het mobile-first principe van doorslaggevend belang geweest in hun keuze om over te stappen naar het Dstny UCaaS-platform. Vast-op-mobiel integratie is een onmisbaar onderdeel geworden van hun zakelijke communicatiestrategie.

 

www.dstny-Mar-20-2024-09-53-11-2976-AM

Unieke samenwerking met Odido

Dankzij een exclusieve samenwerking met Odido ervaren gebruikers volledige vrijheid en zijn ze overal bereikbaar, ongeacht het apparaat dat ze gebruiken. Dit betekent onbeperkt bellen in de EU zonder extra kosten voor de VaMo integratie.
www.dstny-Mar-20-2024-09-53-47-1708-AM

Voordelen van FMC (Fixed-Mobile Convergence)

  Werknemers die locatie-onafhankelijk en hybride werken, blijven uitstekend bereikbaar.

  Een volledig geïntegreerde vast-op-mobiel dienst met native dialer.

  Landelijke dekking via het stabiele en betrouwbare Odido-netwerk.

 

In deze casus hebben AAE en Econsultancy succesvol de overstap gemaakt naar Dstny UCaaS en hebben ze geprofiteerd van de VoIP-telefooncentrale en de Vast-op-mobiel integratie, waardoor ze flexibel en efficiënt kunnen communiceren, ongeacht hun locatie. Ontdek zelf het nieuwste Dstny-platform en zie waarom al meer dan 3 miljoen gebruikers in heel Europa vertrouwen op Dstny-technologie.

Onze bereikbaarheid met onze klanten en partners is key om de wereld elke dag een beetje mooier te maken.
AAE
Op projectlocaties door heel het land, op één van onze kantoren of thuis. Onze mensen zijn elke dag ‘overal en nergens’ aan het werk. En altijd bereikbaar in verbinding met elkaar.
Econsultancy

Ontdek de kracht van het Dstny UCaaS platform

mobilesvg

Softphone & mobiele app

cloudsvg
Telefooncentrale in de cloud 
laptop-mobilesvg

Vast op mobiel integratie 

magnifying-glass-chartsvg
Realtime inzicht in belperformance
folder-gearsvg

CRM- / ERP integratie 

house-laptopsvg

MS Teams integratie 

Veelgestelde vragen (FAQ)

Unified Communications, vaak afgekort tot UC, verwijst naar de manier waarop verschillende soorten digitale communicatiekanalen worden samengebracht. Denk hierbij o.a. telefonie, webconferenties, chatfunctie en e-mail. Medewerkers kunnen op deze manier informatie met elkaar delen en in realtime met elkaar samenwerken. 

Unified Communications is een allesomvattende term voor samenbrengen van verschillende communicatiekanalen in een platform. Hierdoor hebben gebruikers eenvoudig toegang tot alle informatie. Locatie onafhankelijk en op elk apparaat. 

Waar je vroeger enkel met een telefoon kon bellen, kan je op een VoIP netwerk bellen met verschillende apparaten. Deze worden ook wel clients genoemd. Dit kan van alles zijn: computers, laptops, tablets, mobiele telefoons, etc. Medewerkers kunnen via een desktop softphone, de mobiele smartphone applicatie of via hun eigen mobiele telefoon met een vamo integratie bellen. We kunnen ook hardware als conferentietoestellen en intercoms leveren.

De Dstny UCaaS centrale wordt gehost op ons eigen online platform waarop updates continu worden toegepast. Ons platform wordt continu gemonitord en wij testen op voorhand nieuwe updates en upgrades. Zo heb je altijd veilig en vertrouwd toegang tot de nieuwste Dstny UCaaS functionaliteiten. Hierdoor ben je ook verzekerd van de meest recente beveiligingsupdates.

Al onze diensten worden aangeboden vanuit Nederlandse datacenter, met een hoge uptime en beveiliging. Tevens is Dstny ISO 27001 en 9001 gecertificeerd. Wel zo geruststellend!

Natuurlijk! Onze experts laten graag zien hoe een Dstny UCaaS telefooncentrale voor jouw organisatie zou kunnen werken. Dit kan via een fysieke meeting op locatie of een online meeting via microsoft teams. 

Je kan heel eenvoudig een afspraak maken om met ons in contact te komen via deze link

Meer weten over onze communicatieoplossingen?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.

Recente berichten