Oracle NetSuite telefonie integratie

Oracle NetSuite

Ben je een enthousiaste gebruiker van Oracle NetSuite? Dan hebben we opwindend nieuws voor je! Onze innovatieve cloud-telefonieoplossing integreert moeiteloos met het Oracle NetSuite. Dit stelt je in staat om je klanten nog doeltreffender en efficiënter te bedienen en je klantenservice naar een hoger niveau te tillen! Alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook kostbare tijd. Het is een win-winsituatie waar zowel jij als je klanten optimaal van kunnen profiteren. Sta je klaar om je bedrijf een boost te geven?

Alle voordelen van de integratie met Oracle NetSuite

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Oracle NetSuite. 

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De Oracle NetSuite integratie met cloud telefonie van Dstny

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Dankzij de perfecte synergie tussen Dstny's geavanceerde cloud telefonieplatform en Oracle NetSuite, heb je directe toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefoonsysteem en vice versa. Dit betekent dat je bij elk binnenkomend gesprek direct relevante informatie over je klant kunt raadplegen, wat een persoonlijke aanpak mogelijk maakt zonder dat klanten herhaaldelijk dezelfde gegevens moeten verstrekken. In een tijd waarin klantbeleving van onschatbare waarde is, biedt de integratie van Oracle NetSuite met telefonie een unieke mogelijkheid om je klanten een buitengewone service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met Oracle NetSuite?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.