Nieuwe functies en verbeteringen in versie 2.8 van klantenportaal myDstny

In versie 2.8 van myDstny introduceren we een reeks nieuwe functies en verbeteringen, waaronder een splinternieuw persoonlijk dashboard, een Digitale assistent en de mogelijkheid om MFA te resetten. Deze update is ontworpen om je meer informatie en meer gebruikersgemak te bieden. Versie 2.8 is vanaf 6 februari beschikbaar. 

 

Dashboard

We hebben de startpagina van myDstny helemaal vernieuwd! In je persoonlijke dashboard zie je het allerlaatste Dstny-nieuws en, afhankelijk van je rechten, de laatste openstaande tickets en facturen en de CDR-statistieken van de afgelopen 14 dagen. Uiteraard kun je direct doorklikken naar de nieuwsberichten, tickets en facturen. 

 

Digitale assistent

De Digitale assistent is een nieuwe, slimme oplossing voor klanten die werken met 3CX. De Digitale assistent zorgt ervoor dat het belverkeer op piekmomenten wordt afgevangen door de inzet van wachtrijen en terugbelverzoeken.

Je ziet in myDstny een overzicht van alle terugbelverzoeken. Van ieder terugbelverzoek kun je de details inzien. Je kunt terugbelverzoeken beheren: een notitie toevoegen, de status (open, in behandeling, afgerond) aanpassen of het terugbelverzoek helemaal verwijderen.

Bij de algemene instellingen van de Digitale assistent kun je een maximaal aantal gesprekken per dag en de beschikbaarheid per uur instellen.

De Digitale assistent is beschikbaar via een aanvullend abonnement. Ben je geïnteresseerd of benieuwd hoe het werkt? Neem dan contact op met een van onze experts voor een vrijblijvend, persoonlijk advies.

 

MFA resetten

Gebruikers met admin-rechten kunnen nu de MFA (multifactor authenticatie) van gebruikers in hun bedrijf of organisatie resetten. Gebruikers van wie MFA is gereset, kunnen MFA vervolgens opnieuw activeren door in te loggen bij myDstny.

 

Overige wijzigingen

  • Om veiligheidsredenen worden inactieve gebruikers, dat zijn gebruikers die 3 maanden na de activatie van hun account nog nooit hebben ingelogd, geblokkeerd. Ze kunnen dan niet meer inloggen. In het overzicht op de pagina Bedrijfsgegevens zijn geblokkeerde gebruikers te herkennen aan een icoontje in de laatste kolom. Om de blokkering voor een gebruiker op te heffen, neem je contact op met Dstny Support. 
  • De rechten voor de openingstijden en CDR's zijn nu door je admin uit te zetten, voorheen had iedereen hier standaard toegang toe.
  • Het openingstijdengedeelte van de website is vernieuwd. We hebben een aantal visuele verbeteringen doorgevoerd die het gebruik duidelijker en makkelijker maken. Verder is het selecteren en verwijderen van datums bij de Uitzonderingen verbeterd.
  • Enkele bugfixes.

 

Geen myDstny-account?

Ben je klant van Dstyny maar heb je nog geen myDstny-account? Vraag dan direct toegang aan.

Recente berichten