Missing Piece telefonie integratie

Logo_Missing-Piece_RGB-liggend
Ontdek de naadloze integratie tussen onze cloud-telefonieoplossing en het Missing Piece-platform! Als een fervent gebruiker van Missing Piece staat jou nu een geweldige kans te wachten. Door deze integratie kun je jouw klanten nog sneller en effectiever van dienst zijn. Bespaar tijd en creëer een win-winsituatie waar zowel jij als je klanten van kunnen profiteren. Sta je klaar om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen?

Alle voordelen van de integratie met Missing Piece

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Missing Piece. 

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De Missing Piece integratie met cloud telefonie van Dstny

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Dankzij de samenvoeging van de cloud-telefoniediensten van Dstny en Missing Piece ontstaat een naadloze fusie van klantgegevens. Hierdoor verkrijg je bij elke inkomende oproep direct toegang tot alle relevante informatie over de beller. Dit maakt het mogelijk om een persoonlijke en efficiënte dienstverlening te bieden, waarbij klanten niet herhaaldelijk hetzelfde verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van vitaal belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Missing Piece een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.

Meer weten over de telefonie-integratie met Missing Piece?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.