Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Missing Piece.
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Missing Piece.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Dankzij de samenvoeging van de cloud-telefoniediensten van Dstny en Missing Piece ontstaat een naadloze fusie van klantgegevens. Hierdoor verkrijg je bij elke inkomende oproep direct toegang tot alle relevante informatie over de beller. Dit maakt het mogelijk om een persoonlijke en efficiënte dienstverlening te bieden, waarbij klanten niet herhaaldelijk hetzelfde verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van vitaal belang is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Missing Piece een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.