Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit ICN.
Ben je een enthousiaste gebruiker van ICN Solutions? Dan hebben we goed nieuws voor je! Onze innovatieve cloud-telefonieoplossing is volledig compatibel met het ICN-pakket, waardoor je jouw klantenservice naar nieuwe hoogten kunt tillen! Deze naadloze integratie stelt je in staat om jouw klanten nog efficiënter te bedienen en kostbare tijd te besparen. Het resultaat? Een win-win situatie waar zowel jij als je klanten van profiteren. Ben je er klaar voor om jouw bedrijf naar het volgende niveau te brengen?
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit ICN.
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Dankzij de perfecte harmonie tussen Dstny's geavanceerde cloud-telefoniesystemen en ICN Solutions, krijg je direct toegang tot alle klantinformatie vanuit je telefooncentrale, en vice versa. Dit betekent dat je bij elk binnenkomend gesprek direct alle relevante gegevens over je klant kunt inzien, waardoor je een persoonlijke aanpak kunt hanteren zonder herhaalde verzoeken om dezelfde informatie van klanten. In een tijd waarin klantbeleving van cruciaal belang is, biedt de integratie van ICN met telefonie een unieke kans om je klanten een buitengewone service te bieden.