Efficy telefonie integratie

Efficy

Ben je tevreden met het gebruik van het Efficy? Dan hebben we goed nieuws voor je! Onze geavanceerde cloud-telefonieoplossing kan naadloos worden geïntegreerd met Efficy. Hiermee optimaliseer je de klantenservice, waardoor je nog efficiënter kunt werken en je klanten nog beter van dienst kunt zijn! En alsof dat nog niet genoeg is, bespaar je ook nog eens kostbare tijd. Dit is een uitgelezen kans waar zowel jij als je klanten van kunnen profiteren. Ben je er klaar voor om je bedrijf te transformeren?

Alle voordelen van de integratie met Efficy

user-headset

Efficiënt

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Efficy.

face-smile-beam

Blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.

chart-line-up

Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.

circle-euro

Minder kosten

CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

De Efficy integratie met cloud telefonie van Dstny

Verhoog de gebruikerservaring met de diverse integratiemogelijkheden van Efficy. Van dynamische pop-upnotificaties tot diepgaande systeemintegraties, elk aspect is ontwikkeld om werkprocessen en klantrelaties te verbeteren. Verken de unieke kenmerken van deze oplossing:

Dankzij deeplinks kunnen gebruikers direct vanuit de pop-up eenvoudig navigeren naar specifieke pagina's binnen Efficy, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit verhoogt de efficiëntie van de workflow, aangezien gebruikers snel toegang hebben tot relevante informatie zonder te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de geïnstalleerde applicatie zelf.

Door de integratie van pop-ups kun je in real-time gegevens vanuit Efficy bekijken en deze direct aan de klant presenteren via pop-up meldingen. Denk hierbij aan herkenning van de klant, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De vormgeving en inhoud van de pop-ups zijn afhankelijk van het gebruikte CRM/ERP pakket en de beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere treffers voor een gesprek in één pop-up, het gelijktijdig weergeven van verschillende integraties en de naadloze overdracht van klantinformatie bij doorverbinden.

Business-Communications-Platform_0-1

Cloud telefonie is de basis van deze integratie

Met de naadloze integratie van Dstny's cloud-telefonie en Efficy, heb je directe toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale en omgekeerd. Hierdoor kun je bij elk inkomend gesprek onmiddellijk relevante klantinformatie bekijken, waardoor een persoonlijke aanpak mogelijk is zonder herhaaldelijk om dezelfde gegevens te vragen. In een tijd waarin klantbeleving van cruciaal belang is, biedt de integratie van Efficy met telefonie een unieke kans om je klanten een voortreffelijke service te bieden.

Meer weten over de telefonie-integratie met Efficy?

Stel je vragen aan ons team of plan een persoonlijk adviesgesprek met één van onze adviseurs.