Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Cumus.
Cumus telefonie integratie
Alle voordelen van de integratie met Cumus
Efficiënt
Blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
Minder kosten
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
De Cumus integratie met cloud telefonie van Dstny
Cloud telefonie is de basis van deze integratie
Dankzij de naadloze samenwerking tussen Dstny's cutting-edge cloud telefoniesysteem en Cumus, heb je nu direct toegang tot al je klantgegevens vanuit je telefooncentrale, en vice versa. Dit betekent dat wanneer een gesprek binnenkomt, je onmiddellijk alle relevante informatie over de klant bij de hand hebt. Deze geïntegreerde aanpak stelt je in staat om een gepersonaliseerde service te bieden, waardoor klanten niet telkens hun verhaal hoeven te herhalen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid van cruciaal belang is, voegt de CRM-telefonie-integratie van Cumus een ongeëvenaarde waarde toe aan de service die je aan je klanten levert.