CRM- & ERP integratie

Met de CRM- & ERP integratie van Dstny kan informatie over de gebelde persoon aan de ontvanger tonen, op basis van gegevens ontvangen van het CRM-systeem van het bedrijf, ongeacht welk apparaat wordt gebruikt. 

CRM-ERP-integraties

Naadloze integratie met VoIP telefonie van Dstny

Is een telefoongesprek voor jou de eerste minuten vaak een zoekwerk? En breekt het zweet uit als je voor de derde keer naar de naam van je klant moet vragen? Schaam je niet: mensen onthouden maar 10% van wat ze horen. En als je de eerste vijf minuten van je telefoongesprek de naam van je klant en zijn bedrijfsnaam moet onthouden, terwijl je haastig op zoek bent naar de juiste klantgegevens, kan het best gebeuren dat je wat onhandig overkomt. Gelukkig is er een manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend te laten verlopen: met CRM- & ERP integratie.
CRM-connect-all-devices

Eindeloos zoeken naar klantgegevens is voorgoed verleden tijd

Schiet je bij een inkomend telefoongesprek van venster naar venster en raak je in paniek wanneer je de naam van je klant voor de derde keer niet goed hebt verstaan? Met CRM- & ERP integratie krijg je alles wat je nodig hebt direct in beeld. Zo kun jij ontspannen je telefoongesprekken voeren en worden je klanten snel geholpen.

CRM Connect transparant

De voordelen van CRM- & ERP integratie met VoIP

Verbeter je klantervaring & ga als een trein

  Efficiënt - Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit je CRM- of ERP systeem.
  Blije klanten - Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
   Betere productiviteit - Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
   Minder kosten - CRM- & ERP integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.

Integratie puzzel 2

Hoe werkt CRM- & ERP integratie?

Door cloud telefonie van Dstny te integreren met je CRM- & ERP systeem, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM- & ERP koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.

Onze CRM- & ERP integraties met VoIP telefonie

Met ruim 60 koppelingen zijn wij marktleider in CRM- & ERP integraties.
Business-Communications-Platform-c3f8fbd5

Dstny UCaaS

Dé VoIP telefonieoplossing

Ons all-in communicatieplatform bedien je heel eenvoudig met je mobiele telefoon, laptop of pc. Je kan bellen en chatten en je beschikt over alle functionaliteiten van een telefooncentrale. Bel je graag met een vast toestel. Dat kan ook perfect!

Daarnaast zijn er verschillende add-ons beschikbaar, zoals Analytics en kan er worden geïntegreerd met je CRM of met Microsoft Teams.

Laten we in contact komen

Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.