Verbind MS Teams en verschillende CRM- & ERP systemen naadloos met het Dstny Platform. Alle klantinformatie wordt weergegeven in een pop-upvenster in de browser of in het geïntegreerde systeem. Krijg direct inzicht in alle belangrijke informatie over de gebelde, zoals naam, nummer, bedrijf, lopende tickets en wanneer er voor het laatst contact is geweest met de beller.
Met 270 miljoen maandelijkse gebruikers niet meer weg te denken uit de hybride, digitale werkvloer van nu. Door de koppeling tussen beide platformen worden extra functionaliteiten aan Microsoft Teams toegevoegd.
Dit is wat je gaat ervaren:
Synchronisatie van beschikbaarheid, voicemail beheer en aanpassen van uitgaand nummer.
In- & uitloggen uit het callcenter (ACD), ACD supervisor mogelijkheden en inzage in statistieken.
Bellen via 'native' MS teams applicatie d.m.v. de uitgebreide centrale functionaliteiten van Dstny UCaaS.
Door de telefooncentrale te integreren met je CRM- of ERP systeem worden er gegevens uitgewisseld tussen de twee platformen. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van deze klant weet.
Dit is wat je gaat ervaren:
Hogere klanttevredenheid doordat gesprekken korter zijn en sneller worden opgelost.
Effectievere werknemers doordat ze niet continue hoeven te zoeken naar de benodigde klantinformatie.
De perfecte ondersteuning voor verkoop-, marketing- en supportteams binnen je bedrijf.
Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.