Volg de ontwikkeling van de communicatiepatronen van jouw bedrijf met geautomatiseerde rapporten.
In 'Rapporten' kun je ervoor kiezen uw cijfers weer te geven op de manier die je het beste uitkomt. Je kunt ze zien als staafdiagrammen, je kunt samengestelde waarden zien als cirkeldiagrammen, je kunt tijdlijnen en kolomanalyses krijgen. Je kunt ook lijsten met oproepgegevens opvragen, waarin je de exacte tijden van de oproepen, de wachtrijtijd, welke agent de oproep heeft aangenomen en nog veel meer.
Om specifieke kerncijfers te meten, maak je jouw eigen rapportages. Dit zijn getimede rapporten die automatisch naar jou worden verzonden op het gekozen tijdstip, bijvoorbeeld. elke dag, elke week, de laatste dag van de maand.
Selecteer de belangrijke meetpunten voor jouw bedrijf. Bijvoorbeeld inkomende, uitgaande of gemiste oproepen, onderverdeeld naar geselecteerde gebruikers en belgroepen voor de juiste tijdsperioden. Zo blijf je automatisch gefocust op de belangrijke aspecten van de telefonie en communicatie van jouw bedrijf.
Met Dstny Analytics ontwerp je eenvoudig rapporten die zijn aangepast aan jouw bedrijf en jouw behoeften. Selecteer gegevens over de belangrijke parameters met de gewenste tijdsperioden, groepen en gebruikers. Sla de parameters op in een rapport dat automatisch op geplande tijdstippen naar geselecteerde personen wordt verzonden. De intuïtieve tool geeft je continu een duidelijk overzicht van de belangrijke voorwaarden en kerncijfers voor telefonie en communicatie binnen jouw bedrijf.
Benut het volledige potentieel van data – Leer je klanten kennen en hoe ze communiceren. Gebruik Dstny Analytics om mogelijkheden te vinden om andere producten te introduceren en nieuwe concurrerende oplossingen te identificeren.
Word toekomstbestendig – Word toekomstbestendig door niet te worden belemmerd door communicatiemiddelen die niet agile zijn of vastzitten aan één platform.