Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit Advocatendossier.
Advocatendossier telefonie integratie
Alle voordelen van de integratie met Advocatendossier
Efficiënt
Blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen.
Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
Minder kosten
CRM-integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
De Advocatendossier integratie met cloud telefonie van Dstny
Door pop-up integratie kun je rechtstreeks live data vanuit Advocatendossier bekijken en deze gegevens direct aan de gebruiker presenteren via pop-up meldingen. Dit omvat klantidentificatie, openstaande tickets, recente contactmomenten en andere relevante informatie over de beller. De opmaak en inhoud van de pop-ups verschillen per CRM/ERP pakket en beschikbare functies. Voordelen zijn onder andere het tonen van meerdere resultaten voor een gesprek in één pop-up, het gelijktijdig weergeven van meerdere integraties en de vloeiende overdracht van klantinformatie bij doorschakelen.
Met deeplinks binnen Advocatendossier kunnen gebruikers vanuit de pop-up rechtstreeks doorklikken naar specifieke pagina's, zoals klantkaarten, tickets of andere records. Dit bevordert de efficiëntie van het werkproces aanzienlijk, aangezien gebruikers snel toegang hebben tot relevante informatie zonder handmatig te hoeven zoeken. Deeplinks openen altijd in de standaardbrowser van de gebruiker of in de bijbehorende geïnstalleerde applicatie.
Cloud telefonie is de basis van deze integratie
Door de bundeling van de cloud-telefoniediensten van Dstny en Advocatendossier ontstaat een naadloze integratie van klantgegevens. Hierdoor krijg je bij elke inkomende oproep direct toegang tot alle relevante informatie over de beller. Dit maakt het mogelijk om een persoonlijke en efficiënte service te bieden, waarbij klanten niet steeds opnieuw hetzelfde verhaal hoeven te vertellen aan verschillende medewerkers. In een tijd waarin klanttevredenheid cruciaal is, biedt de CRM-telefonie-integratie van Advocatendossier een waardevolle toevoeging waarmee unieke ervaringen voor klanten worden gecreëerd.