Ons all-in communicatieplatform bedien je heel eenvoudig met je mobiele telefoon, laptop of pc. Je kan bellen en chatten en je beschikt over alle functionaliteiten van een telefooncentrale. Bel je graag met een vast toestel. Dat kan ook perfect!
Daarnaast zijn er verschillende add-ons beschikbaar, zoals Analytics en kan er worden geïntegreerd met je CRM of met Microsoft Teams.
Juridische dienstverleners maken de overstap naar volledig werken in de cloud. Dit betekent dat je overal ter wereld toegang hebt tot je werkplek. Of je nu op kantoor bent, thuis, in de rechtbank, of bij je cliënten op bezoek. Dstny biedt totaaloplossingen voor juridische dienstverleners, zodat jij als kantoor vooruit kunt.
Door telefonie van Dstny te integreren ben je in staat klanten sneller en efficiënter te helpen. Hierdoor maken we gebruik van onze eigen technologie VoIPcube. Zo werken we nauw samen met o.a. Advocatendossier, BaseNet, CClaw, Codex, Epona Contactmanager, Legalsense, Nobilex, Notarisdossier en TIQ Time.
Wat onze klanten binnen de juridische dienstverlening over ons zeggen!
Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.