3CX

VoIP telefooncentrale

Een interne en externe communicatieoplossing die meegroeit met de wensen van jouw organisatie. Een telefooncentrale ontwikkeld voor het flex- en hybridewerken. Werk vanuit huis, op meerdere vestigingen of vanuit het buitenland. Op elk apparaat bereikbaar zonder concessies te doen aan het kunnen helpen van klanten.

3cx-v2-3db11792

Altijd & overal veilig toegang tot jouw centrale in de cloud

Zolang je een werkende internetverbinding hebt, kan je via desktop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en informatie delen. Of dit nu thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland is.

Een veilige en stabiele 3CX centrale inclusief hosting in de cloud waar de laatste updates van toepassing zijn.

Ons platform wordt continu gemonitord, geüpdatet, en gehost via een betrouwbaar Nederlands datacenter.

Encryptie van al het spraakverkeer en automatische detectie voor hack-aanvallen.

3CXv5-49f4988e

Betaal alleen voor wat jouw organisatie nodig heeft

Bij 3CX betaal je een vast bedrag per maand voor het aantal belkanalen dat je nodig hebt waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan. Komt er een nieuwe medewerker bij? Dan betekent dit in de meeste gevallen geen extra maandelijkse kosten! Updates, beheer en ondersteuning inbegrepen.

Voeg heel gemakkelijk nieuwe locaties of medewerkers toe voor optimale flexibiliteit.

Realtime inzicht in specifieke statistieken en uitgebreide rapportages van telefonische performance. 

Dure investerings- of onderhoudskosten van een fysieke centrale horen tot het verleden.

jouw-systeem

Eenvoudige integratie met de systemen die je nu al gebruikt

De kracht van een cloud telefooncentrale is de eenvoudige integratie met andere systemen. Denk hierbij aan het CRM systeem of de Microsoft Teams omgeving die je momenteel gebruikt.

Verkort de gespreksduur en verbeter de oplostijd per telefoongesprek voor meer tevreden klanten.

Zie direct welk bedrijf je aan de lijn hebt met alle beschikbare klantinformatie uit het verleden.

Je verliest je bestaande telefoonnummers niet doordat je vast en mobiel volledig kan integreren.

Een overzicht van de functies in de 3CX centrale

Voicemail

Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken.

Welkomstboodschap

Heet de beller welkom met een persoonlijk ingesproken bericht.

Openingstijden

Pas je belplan automatisch aan op basis van jouw openeningstijden.

Keuzemenu

Hierdoor bereikt een beller direct de juiste afdeling of vestiging.

Wachtrij

Bellers worden automatisch in een wachtrij geplaatst bij drukte.

Belgroepen

Vergroot de kans dat een beller een medewerker te spreken krijgt.

Belfilter

Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen of personen.

Online telefoonboek

Altijd toegang tot contactinformatie op desktop, tablet en mobiel.

Wachtmuziek

Speel muziek af voor een aangenamere wachtrij ervaring.

Meeluisteren

Geef ondersteuning door mee te luisteren tijdens gesprekken.

Fluisteren

Train collega's door aanwijzingen te geven tijdens een gesprek.

Gespreksopname

Neem gesprekken op voor trainingen of gemaakte afspraken.

Naamherkenning

De 3CX centrale herkent wie er belt en geeft dit weer op jouw display.

Doorschakelen

Schakel eenvoudig door naar een intern of extern (mobiel) nummer.

Beschikbaarheidsstatus

Stel zelf je status in en gesprekken worden automatisch doorgezet.

Aanwezigheidsstatus

Zie in één oogopslag welke collega beschikbaar is voor een gesprek.

Click-to-Call

Klikbare nummers op een website worden herkent om direct te bellen.

Belgeschiedenis

Zie in één compleet overzicht alle informatie van jouw oproepen.

Rapportage

Realtime statistieken van gesprekken en aantal wachtenden.

Meldingen

Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten.

Automatische provisioning

Ontvang automatisch iedere nacht de nieuwste updates en firmware.

Multi device

Bellen en gebeld worden op desktop, mobiel en tablet.

Videoconferenties

Virtuele meeten voor collega’s en externe deelnemers.

Live chat

Start eenvoudig een gesprek met interne teams of externe klanten.

Een 3CX ervaring die exact past bij de behoeften en wensen van jouw bedrijf

Traditionele telecombedrijven willen dat jij je aanpast aan hún manier van werken. Wij gaan net een stapje verder. We begrijpen dat ieder bedrijf anders is en dat vraagt om een persoonlijke benadering. We nemen daarom graag de tijd om je hier stap-voor-stap doorheen te lopen. 

Hier is hoe het werkt:

#1. Alles begint met het invullen van het formulier dat je onder aan de pagina vindt. Maak je geen zorgen, het hele proces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. We hebben simpelweg wat informatie over je bedrijf nodig, weten waar je precies naar op zoek bent, hoeveel gebruikers er zijn, enzovoort.

 

#2. Na het invullen van het formulier neemt een van onze 3CX centrale experts op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. We luisteren naar jouw case en kijken wat een logische eerste vervolgstap voor je is. Het doel van het gesprek is om jou binnen 15 minuten een plan te geven waarmee je verder kan. 

 

#3. Bevalt de eerste kennismaking en lijkt het er op dat we goed bij elkaar zouden passen? Dan plannen we graag een vervolg in om verder in jouw bedrijf te duiken. Onze ruim 15-jarige ervaring en uitgebreid portfolio zorgt ervoor dat we altijd een passend 3CX voorstel kunnen doen. Interesse? Kom direct met ons in contact.

Heb je nog meer vragen over 3CX?

Bekijk dan onze FAQ of kom in contact.

Laten we in contact komen

Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.