3CX
Een interne en externe communicatieoplossing die meegroeit met de wensen van jouw organisatie. Een telefooncentrale ontwikkeld voor het flex- en hybridewerken. Werk vanuit huis, op meerdere vestigingen of vanuit het buitenland. Op elk apparaat bereikbaar zonder concessies te doen aan het kunnen helpen van klanten.
Altijd & overal veilig toegang tot jouw centrale in de cloud
Zolang je een werkende internetverbinding hebt, kan je via desktop, tablet of mobiel (video)bellen, chatten en informatie delen. Of dit nu thuis, op kantoor, onderweg of in het buitenland is.
Een veilige en stabiele 3CX centrale inclusief hosting in de cloud waar de laatste updates van toepassing zijn.
Ons platform wordt continu gemonitord, geüpdatet, en gehost via een betrouwbaar Nederlands datacenter.
Encryptie van al het spraakverkeer en automatische detectie voor hack-aanvallen.
Betaal alleen voor wat jouw organisatie nodig heeft
Bij 3CX betaal je een vast bedrag per maand voor het aantal belkanalen dat je nodig hebt waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan. Komt er een nieuwe medewerker bij? Dan betekent dit in de meeste gevallen geen extra maandelijkse kosten! Updates, beheer en ondersteuning inbegrepen.
Voeg heel gemakkelijk nieuwe locaties of medewerkers toe voor optimale flexibiliteit.
Realtime inzicht in specifieke statistieken en uitgebreide rapportages van telefonische performance.
Dure investerings- of onderhoudskosten van een fysieke centrale horen tot het verleden.
Eenvoudige integratie met de systemen die je nu al gebruikt
De kracht van een cloud telefooncentrale is de eenvoudige integratie met andere systemen. Denk hierbij aan het CRM systeem of de Microsoft Teams omgeving die je momenteel gebruikt.
Verkort de gespreksduur en verbeter de oplostijd per telefoongesprek voor meer tevreden klanten.
Zie direct welk bedrijf je aan de lijn hebt met alle beschikbare klantinformatie uit het verleden.
Je verliest je bestaande telefoonnummers niet doordat je vast en mobiel volledig kan integreren.
Een overzicht van de functies in de 3CX centrale
Voicemail
Welkomstboodschap
Openingstijden
Keuzemenu
Wachtrij
Belgroepen
Belfilter
Online telefoonboek
Wachtmuziek
Meeluisteren
Fluisteren
Gespreksopname
Naamherkenning
Doorschakelen
Beschikbaarheidsstatus
Aanwezigheidsstatus
Click-to-Call
Belgeschiedenis
Rapportage
Meldingen
Automatische provisioning
Multi device
Videoconferenties
Live chat
Een 3CX ervaring die exact past bij de behoeften en wensen van jouw bedrijf
Traditionele telecombedrijven willen dat jij je aanpast aan hún manier van werken. Wij gaan net een stapje verder. We begrijpen dat ieder bedrijf anders is en dat vraagt om een persoonlijke benadering. We nemen daarom graag de tijd om je hier stap-voor-stap doorheen te lopen.
Hier is hoe het werkt:
#1. Alles begint met het invullen van het formulier dat je onder aan de pagina vindt. Maak je geen zorgen, het hele proces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. We hebben simpelweg wat informatie over je bedrijf nodig, weten waar je precies naar op zoek bent, hoeveel gebruikers er zijn, enzovoort.
#2. Na het invullen van het formulier neemt een van onze 3CX centrale experts op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. We luisteren naar jouw case en kijken wat een logische eerste vervolgstap voor je is. Het doel van het gesprek is om jou binnen 15 minuten een plan te geven waarmee je verder kan.
#3. Bevalt de eerste kennismaking en lijkt het er op dat we goed bij elkaar zouden passen? Dan plannen we graag een vervolg in om verder in jouw bedrijf te duiken. Onze ruim 15-jarige ervaring en uitgebreid portfolio zorgt ervoor dat we altijd een passend 3CX voorstel kunnen doen. Interesse? Kom direct met ons in contact.
Laten we in contact komen
Ben je benieuwd wat Dstny voor je kan betekenen, wil je weten wie we zijn of wil je een demo op locatie? Dat kan. Vul hiernaast het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Natuurlijk mag je ons ook altijd bellen, wij zijn tenslotte goed met telefonie.